Mandag

Forsta "vardagen" har da. Att bara vanja sig vid tangentbordet ar en utmaning eftersom vara kara aao med prickar ovanfor inte finns. ;) Jag for val redigera dessa inlagg hemma. :P
Det har regnat i stort sett hela tiden hittills. Nu har det borja klarna upp men inatt var jag radd att taket skulle blasa av - det stormade ordentligt.
Stackars Douwe hade vackaren pa 4.30, var inte ett dugg avundsjuk pa att han fick kliva upp och sedan ut i det dar busvadret. ><
Just nu ar det bara jag och mamman i huset hemma. Maste be D skriva ner hennes namn pa en lapp for jag har inet riktigt uppfattat vad hon heter. Sot ar hon iallafall, det har val alla i hela familjen varit hittills. :) Hon hade tom kopt en engelskabok och pluggat lite innan jag kom hit, gulligt. :)
Idag ar det mandagsmiddag, tydligen brukar de tva soner som inte bor hemma komma hit och ata ocksa da. Den yngre av dem, Klaas, halsade jag och D pa igar nar vi var ute och gick. Den aldre har jag inte traffat an.
Igar tog vi som sagt en promenad genom byn. Valdigt sot, det ar lite gamla stan i sthlm kansla fast husen ar mer engelk(sager jag som har noll koll egentligten). Hade inte med mig kameran eftersom det regnade pa vagen fast tack och lov var det mest uppehall da. Far ta mid mig kameran nasta gang ist. :)
Det finns en liten a har i narheten, den var full med ankor av olika slag. I en park gick ett gang gass ocksa. Dom var valdigt stora, jag forstar att folk springer om de blir jagade. ><
Nej, nu ska jag ga ner och se om jag hittar at katten i huset, Kitty. En fruktansvart sot gammal dam(13 ar tror jag) som verkar tycka att jag ar helt okej att ha och gora med. :) Skruttarna jag har hemma var inte ens inne nar jag akte sa dom fick jag inte sage hej da till. :( Naja, mormor och morfar tar bra hand om dem. ^^

Kommentarer
Postat av: lilla mamma

Du kan ge dej på att vi sköter om dem. Måste prata ihop oss pappa & jag så jag inte tvingar ut någon stackare som nyss kommit in.Du måste knäppa så vi får se. Kram på dej

2010-08-30 @ 15:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0