Nya tag!

Efter ett längre uppehåll är det visst dags att återuppliva denna stackars blogg.
Första halvan av sommaren var onekligen spännande. Sedan blev det mest bara att vila för trafikskadeoffret Alexandra. Eller "hon började gå ful så vi lobotomerade henne" som min käre far säger.

Jag mår relativt bra, måste bara påminna mig själv ofta om att göra sjukgymnastik-övningarna. På sistonde har jag faktiskt varit duktig på att göra dem ofta.
Tyvärr säger ryggen ifrån fort om jag pysslar med något som kräver böjd rygg en längre stund, tex matlagningen, sy eller busa med valparna. Men som vi konstaterade idag, det är ju bara 1½ månad sen olyckan. Det får ta den tid det tar, men helt frisk tänker jag absolut bli. ;)

Just nu har jag mest fjärilar i magen. Lördag närmar sig fort, har svårt och tro att 3½ vecka redan har gått då jag bara väntat och väntat på den här dagen.
Jag ska flyga ner till Holland(jag fick inte bila av någon anledning) och hälsa på Douwe. :) Där ska jag bo i två veckor. Det ska bli roligt att få träffa hans familj fast ännu roligare att få träffa honom igen förstås.
Som Terese sa - jag gör det inte lätt för mig när jag väl blir kär.

Ang Terese så har hon flyttat in till en lägenhet i stan - riktigt fin lya och det är så otroligt roligt att ha henne så nära. :) Nu får m&p lite avlastning när jag har fler alternativ att välja på när jag ska hälsa på nån. ;)

Näni.. Det här får räcka för idag. Tänkte sitta och uppdatera här lite på dagarna i Holland eftersom Douwe kommer att jobba mån-,tis- och onsdag ändå. :)



Kommentarer
Postat av: Caroline klaar

Var det han som var och hälsade på dig för nån vecka sen? Hur har ni träffats?

Vad kul för dig alexandra, vad glad jag blir för din skull.

kram

2010-08-26 @ 00:06:56
Postat av: lilla mamma

Har saknat den

2010-08-26 @ 07:26:41
Postat av: Bror

hihihi fy tusan vad jag älskar bilden ^^

2010-09-06 @ 11:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0