Vad gör en sjukgymnast?

Jag är hemskt nyfiken på att få veta. För karl jag gått hos har inte varit till mycket hjälp. Under mitt första besök fick jag som bekant ett par övningar som hjälpt. Men det är alltså av typen "titta i taket och rita linjer i taket".
Idag bad jag om övningar som är lämpliga att utföra på ett gym tex eftersom jag tänkt haka på Anny och hennes gymbesök när jag kommer hem igen.
Fick jag några övningar? Nej. bara att övningar då jag pressar vikter uppåt INTE är lämpliga. Annars var det allmän träning för rygg och axlar, "instruktörerna på gymmet kan det där".
Jaahaapp.. Så mitt besök idag var bara pengar i sjön. Visst vred och vände han under hummanden men det gör ju inte mig klokare.

Vad händer annars idag.. Tvätt av sängkläder. Troligtvis lite sömn sedan om jag kan, har inte sovit inatt heller.
Och jag ska KLIPPA mig! Som jag har längtat, i flera veckor! Fransesca är guld värd som tar emot mig kl 8 en fredagskväll när hon egentligen är fullbokad. :) Men det behövs. Mitt hår är riktigt risigt nu och trasslar till sig som tusan bara under dagen. Tur man inte är direkt håröm.(konstigt ord det där när man ska stava det)

Imorgon - Holland. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0