7 saker om mig själv




För ett tag sedan fick jag en utmaning av Malin, som jag nu tänker anta. Bättre sent än aldrig. ;)


7 saker om mig själv!
 


1. Det finns inget som irriterar mig som alla papper man får här i världen. Räkningar etc. Jag är inte snabb på att sortera och sätta in dem i pärmarna så tills dess ligger de i en ful hög någonstans. Vissa vet jag inte ens om de ska sparas. Det gäller särskilt en del papper jag fått efter olyckan, de fyller en mapp nu som väntar på utredning. :P

2. Jag har fantastisk förmåga att få saker gjorda när jag gett mig fan på det.

3. Jag älskar att laga mat och mina kokböcker. Att bjuda på flerrättersmiddag tycker jag är härligt(än så länge).

4. Har en förkärlek till stora tekoppar. Fast vanlig storlek går också bra om dom är exceptionellt söta. ;) Jag får även krypa till korset och erkänna att jag har nog inte plats för fler nu...


5. Tror att allt ordnar sig.


6. Tycker inte om småkryp, spindlar särskilt. Att de skulle vara mer rätt för mig än jag för dom tror jag är rent skitsnack. :) Annars skulle de inte krypa på en!

7. Jag älskar min familj och mina vänner. Särskilt nu under arbetslösheten då jag besöker nån var och varannan dag, att de står ut med mig är guld värt. Även alla djur i familjen älskar jag oerhört.





Kommentarer
Postat av: lilla mamma

Svårt att INTE stå ut med dej, för vi älskar dej också!

2010-12-17 @ 07:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0