Bra skit

Det har varit en fin vecka tycker jag.
Under onsdagen skulle jag till lilla hjärtat Terese en snabbsväng och lämna julklappen. Men jag blev där ett par timmar och fick till och med äta en liten jullunch med henne och Patrik. Mys!

På kvällen var jag till mysigaste Märta och lämnade en klapp. Inte nog med att jag också fick en, jag fick även en påse julgodis. Nomnom ^^

Torsdagen tillbringades hos m&p för middag. Bytte klappar med Ante och Emelie då de skulle fira julafton i Sollefteå.
I fredags var vi hos Camilla och co för en stor julmiddag och julklappsutdelning. En mysig kväll tycker jag. Men fy för att det var så kallt!

Resten av helgen har jag varit ganska pysslig hemma. Har insett att jag inte behöver ha alla köksgrejer i köket utan kan ju flytta dem till ett ganska tomt skåp i "vardagsrummet". Det tog bara 3 år att lista ut. Ibland tar det tid, helt enkelt. Så nu har jag flyttat och rensat bort lite saker, det känns skönt. :)

Till sist:
Tack så hemskt mycket till för de fina julklapparna jag har fått och god fortsättning till er alla.


Kommentarer
Postat av: lilla mamma

Tack detsamma & god fortsättning/puss på dej

2010-12-27 @ 07:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0