Goddagens

Nu var det väl en evighet eller två sen jag uppdaterade sist. Litegrann har det väl hänt sen dess.

Jag har tillbringat 4 veckor i Sundsvall på Rygginstitutet för rehabilitering. Det var väldigt trevligt, hade turen att hamna i en suverän grupp och det var en fantastiskt personal. Så därifrån fick jag med mig nya bekanskaper och ett inviduellt träningsprogram.

Det första jag gjorde när jag kom hem var att bli medlem på Step In. Har även fått med mig pappa. :) Så nu är jag där nästan dagligen, är det inte gymmet så är det vattengympa eller core-pass. Trivs riktigt bra och det är roligt. Att man är två på gymmet gör ju inte saken värre. :)

Jag provade att jobba 6 timmar i fredags. Det tog lite längre tid än senast innan det började värka i ryggen så det går åt rätt håll. Tandvärk i ryggen var det en på Ryggis som beskrev värken som, det är ganska träffande. Är det inte i ländryggen så sitter det oftast under höger skulderblad. Men som sagt, rätt håll.

Angående utbildningar så har jag slutprov föa Biologi A nu på fredag. Med tanke på hur inlämningarna gått så krävs det nog en total minnesförlust för att inte klara kursen. Men det är ju jag, så det KAN ju hända. ;)
Har också hittat en utbildning i Umeå som kanske funkar istället för den i Skara. Miljö och Hälsoskydd heter den och tredje året kan man läsa kursen lantbruk och djurskydd. Att hitta den lyfte ett ok från mina axlar , så skönt att kunna stanna hemma. Dessutom är det ingen tvekan om att jag kommer komma in men tyvärr är det inte intagning förrän till hösten.
Nästa aber är väl att få studentekonomin att gå ihop.

D kommer upp den 9 jan, det känns onekligen välbehövligt. Efter 4 månader ifrån varandra kan man behöva träffas. :P

Sånt här pysslar Bagheera med på dagarna.

 




























Valter under en promenad i skogen. Eller ja, mest hans rumpa.


Kommentarer
Postat av: BaradinTerese

<3

2010-12-15 @ 12:42:37
URL: http://tuttilutt.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0