Sol!

Det har varit ett fantastiskt väder de senaste dagarna, vilket jag tror de flesta har märkt. ;)
Roligt att se hur grönt det kan bli på bara en dag eller två. =)
I helgen som var så utforskade vi Örnexpo, som vanligt kom vi bara därifrån med ätbart(standard på marknader). marmeladgodis, mmm... På lördagen höll jag också mams sällskap på stan och jag kom inte hem tomhänt då heller! Fick en väska med matchande sjal från Lindex, har spanat in den länge och skulle köpa den i Stockholm - men då fanns den naturligtvis inte i just den butik vi gick in på. >< Väldigt rymlig väska, toppen!
 

Från hamnmagasinet fick den här vasen följa med hem, den ska fyllas med dessa roliga gelékulor. Men först måsta jag hitta någon plats att ställa den på, haha.
Pysslar fortfarande med förrådet, det går framåt! Man hittar mycket saker som glömts bort.
Ringe också på en annons om en sänggavel idag, men den hade gubben tydligen satt in för redan 2-3 veckor sedan. Ingen hade ringt så sängen åkte på tippen. :( Typiskt!
Bläh, fick just dammsuga upp en långbent mupp till spindel. nasty. Säkert att de inte kan komma upp ur dammsugaren? Fast så många flugor som jag dammsugit upp idag kanske den inte vill krypa upp igen.



Mina tappra medhjälparesom inte alls var i vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0