Utmaning!

Jag blev utmanad av Erika
Tio första
Första bästa kompis: Maria Östman
Första bil: En stor och vit Audi!
Första kärlek: Fredrik ;)
Första husdjur: Katten Katzy, damen hade dessutom olika färger på sina ögon. :) Vi hade två New foundlandshundar också, Buzzer och Bamse. Alla tre blev rätt gamla om jag inte minns fel.
Första semester: Min första utlandsresa gick till Barbados där jag fyllde hela 5 år.
Första jobb: Hygientekniker/städare.
Första köpta skiva: Peter Andre tror jag. Fast den fick jag säkert av mamma. ><
Första riktiga kärlek: Väntar än.
Första piercing: Öronen
Första konsert: Backstreet Boys i Globen -98. ;)


Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: Hannas sommarcider
Senaste bilfärd: Till M&P idag.
Senaste filmen du såg: Hachiko
Senaste ringda telefonsamtal: Till Bella
Senaste bubbelbadet: Oj. Det är nog 2 år sedan, innan jag fick dush i lägenheten. M&p hade köpt ett nytt badkar, var ju tvungen att prova det! =)
Senaste spelade cd: Scrubs Soundtrack
Senaste kyss: Nått fullt och dumt på Parken
Senaste gången du grät: Till filmen Hachiko ikväll.
Senaste måltiden: Maxibiff med topping och potatis.

Åtta har du nånsin

Dejtat en av dina bästa kompisar:
Nej
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fastnat med blicken i någons urringning: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
Haft ett one night stand: Nej
Busringt till någon: Nej

Sex saker du gjort idag


1. Städat
2. Varit på soptippen
3. Tittat på film
4. Fått besök
5. Träffat m&p
6. Tvättat

Fem favoritsaker utan rangordning
1. Mobilen
2. Datorn
3. Kökssakerna
4. Sängen
5. Skorna

Fyra personer du kan berätta allt för: Mamma, pappa, brorsan & Terese bl.a.

Tre val
Blått eller rött?
Rött
Sommar eller vinter? Sommar!
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör
1. Utbilda mig
2. Längre än så har jag inte tänkt. ;)

En sak du ångrar Att jag inte sov över hos farmor och farfar under hennes sista sommar. Vi åkte upp till Bredbyn och skulle måla och ha roligt, ändå ångrade jag mig och följde med pappa hem igen. Ingen aning om varför.

Jag utmanar: Alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0