Paniiiiik

Kan ingenting bara funka för en gångs skull. Mailade till syon som har hand om det tekniska basåret på Umeå uni häromdagen. Hon ringde upp idag och tyckte att jag skulle göra en sen anmälan och börja den 4 November på programet. Innan dess hinner jag nog läsa Biologi A hos Miroi iallafall.
Det lät bra och vettigt men när jag satte mig vid datorn och skulle skicka en anmälan via studera.nu så hade de stängt anmälningen. -.-
Har mailat syon igen för att höra vad hon har att säga och beställt en pappersblankett för anmälan från studera.
Jag hoppas att det reder upp sig, helst idag. Jag hatar att vänta och nu stressar jag bara upp mig. Förhoppningsvis i onödan.

Hade en väldigt bra helg iallafall. I lördags var jag och tjejerna på Parken. Tyvärr spelar ju live banden så f*rbannat högt på övervåningen så det slutade med att vi satt nere och surrade. Vi gick också ner med förhoppningen att baren skulle vara snabbare där, men icke. Tog en halvtimme innan jag fick en öl och en cider - och då var det inte så farligt mycket folk ändå. Men men, vi hade det bra ändå. :)

Igår kurade jag bara ihop med täcket i soffan och tittade på säsong 3 av Criminal Minds. Runt 5-6 på em klädde jag på mig och gick ner till m&p. Gick även hem, efter att ha nekat skjuts.
Då slår mitt alter-ego klantarslet till igen.
När jag kommer hem inser jag att, jo, jag har min nyckelknippa med mig... Men nyckeln är fortfarande i handväskan jag hade med mig på Parken. -.-
Tur jag hade mobilen med mig iallafall och att extranyckeln inte är i Holland. Mamma var snäll nog att komma och låsa upp, om än skrattandes. Jaja.. Kanske borde fästa en extranyckel runt varja katts halsband? Tåls att tänkas på.

Meeeen.. Fick inte mitt antagningsbesked från miroi idag heller, så jag får skicka iväg det till A-kassan. Jag försökte ju tom vara ute i god tid den här gången. Nästan redo att slå vad om att min anmälan tappats bort. Pricken över i:et liksom.


Kommentarer
Postat av: lilla mamma

Brukar inte dina katter tappa sina halsband?

2010-09-27 @ 21:37:14
Postat av: Alexandra

Jo, dom brukar ju det. De skulle haft någon slags inbyggd ficka...

2010-09-28 @ 04:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0