Provjobbat

Har fått jobba halvdag idag, ska även göra det imorgon och på torsdag till och börja med.
Det gick ganska bra men det tog inte mer än en halvtimme innan värken var i full gång. Fast min kära arbetskamrat tog en paus med mig och då lugnade det ner sig lite och höll sig lugnare restrerande timmar.
Men man är ju tjurig också. Det är svårt att ta det lugnt när man vill jobba för fullt.

Besökte StudiePlus igår också. Fick hjälp av en väldigt glad och hjälpsam kvinna och nu har jag skickat in en anmälan till Miroi om att plugga biologi A och B. Om A-kassan är snabb också så hoppas jag få börja den 4 Oktober. :) Det är på distans vilket jag inte brukar gilla men det känns faktiskt bra. Då behöver jag inte passa några timmar på Komvux heller utan kan jobba när jag behövs utan att behöva pussla.

Det här känns bra. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0