Torsdag

Nu har jag fatt veta att mamma heter Feikje. :)
Idag har jag sovit lite battre men ar anda valdigt trott. Vi akte till denna provins storsta stad och kikade runt lite, Leeuwarden hette den tror jag. Min hal som ar stel sen forr blev inte riktigt lad over all vandring. Vi hittade iallafall lite bocker och D kopte en bok om Holland till mig. ;)
Det ar manga som cyklar har, de ar nastan farligare an bilisterna. :P
Har ocksa varit duktig pa att anvanda horapparaterna(ack sa fel det ser ut utan ett vettigt o), ar nog lite darfor jag ar trott ocksa. Men hjalper avsevart nar det kommer till att hora vad familjen sager till mig. De blir sa forlagen om de maste upprepa nagot.
D har ocksa fatt veta att han inte behover jobba pa mandag, sa vi far en annu langre helg! :) Pappa Klaas var lite avundsjuk, kan inte klandra honom. Det skulle jag ocksa vara om jag jobbade, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0