3 långa dagar

Nu har jag äntligen packat upp väskan från resan. Eller, jag har spridit ut innehållet i ett jämnt lager över lägenheten. Tycker det är hemskt tråkigt att packa upp resväskor.

De senaste dagarna har väl egentligen varit väldigt lugna men ack så långa. Jag har bara lite beslutsångest över vad jag ska göra nu.
Har iallafall fått tid för ett återbesök hos doktorn om ryggen. Det finns ett ställe i Sundsvall som har ryggrehab, hon ska väl bedöma om det är lämpligt för mig att åka dit eller om det räcker med rehab här i stan.
Känns skönt att äntligen fått någon planering där iallafall.

Fick vara hundvakt idag åt Valter. Hade tänkt hundnappa honom och gå en sväng runt sjön men i och med att jag kom till Arnäs så började det naturligtvis ösregna. :( Det blev mys i sängen istället. Tyvärr vet Valter inte riktigt vad det betyder än och det var än pussar och ibland att bitas lite som gällde. Men det var bra skit iallafall.
Åkte hem och läste i sängen. Gjorde middag och sen åkte jag och hälsade på brorsan. Jag tittade på deras bilder från London och han kikade på mina från Holland. ;)

Dagarna känns hemskt långa utan D faktiskt. Tack och lov sover jag ganska bra iallafall, fast när väckaren ringde imorse var jag helt övertygad om att vi var i samma säng, tills jag vaknade ordentligt.
Han fick hem sin språkkurs i svenska idag, det blir roligt att se hur det går. :) Heja!



Sakerna jag fick av familjen innan jag åkte hem. Sött!



Stadshuset och de handgjorda dockorna.





Böckerna jag fick av Douwe. :) Väldigt fina bilder i den om Holland och det blir roligt att prova kokboken senare. :P



Fina!



Kaffelikör. Det smakade lite som mariannegodiset. Ska prova det med kaffe nästa gång ist för rent. :P


Kommentarer
Postat av: lilla mamma

Ska man gosa med Valter ska man kura ihop sej med honom innan han klivit upp på morgonen. Annars brukar det synas både här & där att man iallafall provat.

2010-09-16 @ 08:13:30
Postat av: Inger

Jag gillar marianne och likör ;D

Kram på dej

2010-09-20 @ 19:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0